فراخوان ثبت نام تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای با رویکرد روایت از جامعه‌الزهرا(س)

تبلیغ نوین

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل زمستان سال 1401 با رویکرد روایت از جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به حضور گسترده خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در نقش‌آفرینی منسجم عرصه فضای مجازی، هنری و رسانه ای کشور و رسالت تبلیغ دینی این موسسه علمی - حوزوی، عنوان کرد: برنامه تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل  زمستان 1401 جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با رویکرد روایت از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از برنامه ای، الگویی، محیطی و غیره به اجرا در می‌آید.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به قالب‌های مختلف تولیدات رسانه ای و هنری اشاره کرد و گفت: این تولیدات شامل ساخت تولیدات رسانه ای  (کلیپ، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، پادکست، نماهنگ،کتاب صوتی، فتوکلیپ، اینفوگرافی و غیره)، تولیدات هنری، هنرهای ادبی (نمایشنامه، فیلمنامه‌نویسی، شعر، داستان و رمان)، هنرهای ترسیمی (نقاشی، خطاطی، نگارگری) و هنرهای نمایشی (تئاتر) هستند.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید، دانش‌آموختگان و نقش‌آفرینان می‌توانند از اول دی با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه (بخش برنامه‌ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس بگیرند.

حکمت نیا در ادامه یادآور شد: تولیدگران می‌توانند تولیدات خود را با آرم ایتا، تولیدگر و آدرس کانال اداره تبلیغ نوین jz_resane@ ثبت نموده و محصولات خود را به آیدی1400b_a_@ در ایتا، جهت روند تصویب و انتشار ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱