همرزم شهید مدافع حرم «احمد جلالی نسب»؛

امروز جنگ نظامی و قدرت و ابرقدرت نیست بلکه جنگ عقیده است

هادی خادم

همرزم شهید پاسدار جلالی نسب گفت: پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بعد از دو سال و چهارماه روزی برمی‌گردد که آن ملعون اعلام می‌کند که سپاه جزو تروریست‌ها است، این که شهید احمد جلالی نسب پس از دو سال در این ایام به میهن بازگشته است، نشان می دهد که ایشان برای حمایت از سپاه و رزم آمده است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آقای هادی خادم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم جلالی نسب در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، به چگونگی شهادت این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: شهید پاسدار جلالی نسب اولین بار سال 95 سوریه می رود در اولین اعزام، مجروح می‌شود، اما با همان حالت مجروحیت به منطقه باز می گردد، سه بار به سوریه اعزام می‌شود و در سومین اعزام به شهادت می رسد.

همرزم شهید پاسدار جلالی نسب اظهار داشت: ما خاطرات عملیات‌های دفاع مقدس از جمله والفجر، کربلای 4 و 5، فکه، شلمچه، اروند، طلاییه و غیره را زیاد می شنویم، برای خیلی از ما خاطرات جنگ، خاطرات رزم است اما برای ما خاطرات عاشقی است.

خادم تصریح کرد: امروز جنگ تسهیلات نظامی نیست، جنگ قدرت و ابرقدرت نیست، بلکه جنگ عقیده است.

وی در ادامه اظهار داشت: وقتی محاصره تدمر کامل می‌شود و تدمر سقوط می‌کند، روس ها پادگان خود را همراه با همه تجهیزات رها می‌کنند، اما شهید جلالی نسب که فرمانده است به همراه چند نیروی افغانستانی خط را دو روز بعد از سقوط نگه می دارند.

همرزم شهید پاسدار جلالی نسب گفت: آن روز که شهید جلالی نسب به شهادت نائل شد ما در پادگان آموزشی خیبر بودیم، مادر شهید به همراه پسرش به خیبر آمد و گفت فرزند دوم مرا به جنگ بفرستید.

خادم افزود: شهید جلالی نسب به همسرش می گفت من لباس سپاه را بدون وضو نمی پوشم، شما هم این لباس را به صورت جداگانه و با وضو بشوی.

وی تصریح کرد: شهید جلالی نسب از نیروهای سپاه بود، اما بعد از ظهر ها کارهای لوله کشی و برق کشی برای خانه های فقرا انجام می داد، ایشان برق کشی و لوله کشی سه مسجد را به صورت جهادی انجام داد.

همرزم شهید پاسدار جلالی نسب اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بعد از سه سال روزی برمی‌گردد که آن ملعون اعلام می‌کند که سپاه جزو تروریست ها است، همان روز خبر پیدا شدن احمد جلالی نسب آمد، ایشان برای حمایت از سپاه آمده است.

خادم با بیان اینکه امروز ایران همه سپاهی شدند، عنوان کرد: سپاه جایگاه خود را از ابتدا داشته و همواره تهمت هایی هم علیه این نهاد بوده، اما این که شهید احمد جلالی نسب پس از دو سال در این ایام به میهن بازگشته است، نشان می دهد که ایشان برای رزم آمده است.

پاسدار شهید جلالی نسب معاون عملیات یگان امنیتی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه‌السلام و از فعالان و خادمان هیئت رزمندگان اسلام و خادم افتخاری حرم حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران بود که 20 آذر سال ۱۳۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در منطقه عملیاتی شهر تدمر سوریه به فیض شهادت نائل و مفقودالاثر شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع بعد از ۲سال از شهادتش در روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تفحص و پس از اعلام نتیجه آزمایش DNA شناسایی شد.

پیکر مطهر شهید جلالی نسب روز سه شنبه ۲۷ فروردین ساعت ۱۴ با حضور مسئولان استانی و نیروهای مسلح، همرزمان، خانواده معظم شهدا و عموم امت حزب‌الله از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم‌السلام تشییع و پس از اقامه نماز، در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱