اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

نشست «جایگاه عبودیت و بندگی در دعای عرفه»

جایگاه عبودیت و بندگی در دعای عرفه

نشست «جایگاه عبودیت و بندگی در دعای عرفه» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: با هماهنگی معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و به همت اداره قرآن و حدیث، نشست «جایگاه عبودیت و بندگی در دعای عرفه» برگزار می‌شود.  

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: سرچشمه اصلی اندیشه و معارف اسلامی در درجه اول قرآن، سنت و سیره معصومین علیهم‌السلام هستند؛ ادعیه و زیارات منقول از آن حضرات علیهم‌السلام نیز بخشی از این دریای گسترده و بیکران است که علاوه بر بهره‌های علمی و معرفتی، احکام و آداب سخن گفتن با خداوند متعال را تعلیم می‌دهد.

حسینی افزود: بدیهی است که اگر کسی بخواهد عالمی توانمند و مبلغی موفق در امور دینی شود، باید با متون ادعیه و زیارات و محتوای غنی آن آشنایی کافی  داشته باشد.

خانم حسینی افزود:  اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت توانمندسازی طلاب و بهره‌مندی بیشتر از متون ومنابع غنی حدیثی و ادعیه و در راستای ترویج معارف والای آثار مأثوره، دوره کارگاهی دعاشناسی با عنوان «جایگاه عبودیت و بندگی در دعای عرفه» برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر واضحی استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام به تبیین جایگاه عبودیت و بندگی در دعای عرفه می‌پردازد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این نشست روز شنبه 26 تیر ماه ساعت 11 تا 12 به صورت مجازی و از طریق درگاه https://heyatonline.ir/heyat/۱۷۳۹ برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱