در ایام میلاد باسعادت حضرت ولیّ عصر(عج)؛

اردوی زیارتی فرهنگی رایحه ظهور برگزار می‌شود

اردوی جمکران

اردوی زیارتی فرهنگی جمکران با عنوان اردوی «رایحه ظهور» ویژه طلاب مدرسه علمیه نیمه وقت صبح برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم طاهره رهبرپور روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: در آستانه جشن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیّ عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه)، اردوی یک روزه جمکران با عنوان اردوی زیارتی فرهنگی رایحه ظهور ویژه طلاب مدرسه علمیه نیمه وقت صبح برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت صبح اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردو، تجدید میثاق با امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه)، ایجاد فضای معنوی و فرصت انس و خلوت با حضرت صاحب الزمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) است.

رهبرپور یادآور شد: در این برنامه، سرکار خانم شیرازی استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به تبیین موضوع وظایف سربازان منتظر و شرح دعای عهد می پردازد، همچنین حلقه‌های معرفتی مهدویت با حضور اساتید و بانوان طلبه تشکیل می‌شود.

وی، مهلت ثبت نام در این اردو را تا روز دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: حدود 80 بانوی طلبه به این اردوی معنوی اعزام خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت صبح، بازدید از موزه فرهنگی مجتمع یاران و زیارت مسجد مقدس جمکران را از دیگر برنامه های این اردو برشمرد و تصریح کرد: این اردو روز شنبه، 15 اردیبهشت ماه ساعت 12 تا 19 برگزار می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱