مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآنی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

برگزاری رویداد آموزشی گامی مثبت و ضروری است

شفیعی دارابی 3

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی با بیان اینکه برگزاری رویداد آموزشی را گامی مثبت و ضروری در تحول نظام آموزشی حوزه است، گفت: اگر این رویدادها به درستی اجرا شود، پیامدهای مثبت و برکات بسیاری به دنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی در حاشیه برگزاری رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور اساتید و  طلاب دوره عالی فقه و اصول برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئلان برگزاری رویداد، عنوان کرد: مسئولان رویداد، کار عظیمی را شروع کردند و این اقدام آموزشی در اصل اقدام آموزشی و پژوهشی است و اتفاقا فکر می‌کنم که صبغه پژوهشی آن پررنگ تر است.

مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآنی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این رویداد کار بسیار مثبت و ضروری است و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، تحول در حوزه‌های علمیه را لازم و ضروری می‌دانیم و باید انجام بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در سفر دوم به قم در جمع اساتید سطوح عالی فرمودند که ما مواد خام زیادی داریم، اما افرادی باید این مواد خام را به روز کنند؛ در سرفصل، برنامه‌ریزی، متون درسی، شیوه تدریس، اجرای تمرینی، افزایش سطح آموزشی و پژوهشی باید تحول ایجاد شود و این رویداد آموزشی در پی دستیابی به این هدف است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد آموزشی، عنوان کرد: نقاط مثبت و منفی در جلسه کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد تا در رویدادهای بعدی، نقاط مثبت تقویت و نقاط منفی اصلاح شود.

مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآنی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: برای اینکه تحولی در سطح جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صورت گیرد، باید علاوه بر توجه به نقاط مثبت، نقاط منفی هم مورد توجه قرار گیرد و اصلاح شود؛ همچنین پشتوانه اجرایی برای خروجی این رویداد وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی، برگزاری رویداد آموزشی را گامی مثبت و ضروری دانست و گفت: اگر این رویدادها به درستی اجرا شود، پیامدهای مثبت و برکات خود را در پی خواهد داشت.

وی در پایان بیان داشت: این رویداد را مطلوب یافتم با اینکه ابتدا دغدغه داشتم، اما نشاط در جلسه مشهود بود و شرکت کنندگان به صورت جدی و فعال در رویداد حضور داشتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱