برگزاری نخستین پیش‌رویداد فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)

پیش رویداد

نخستین پیش رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور جمعی از طلاب دهه هشتادی دغدغه مند و مطالبه گر انقلابی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نخستین پیش رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سلسله رویدادهای فصلی از سوی مدیریت و با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این پیش رویداد که جمعی از بانوان طلبه دهه هشتادی حضور داشتند، نشست های مختلف، با رویکرد مباحثه محور و مناظره محور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه وطن فدا استاد حوزه و دانشگاه به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تفسیر بیانیه در سخنرانی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ اول خرداد 1398 پرداخت و در ادامه نقش، جایگاه، وظایف و ضرورت قیام جوانان در راستای عملیاتی شدن بیانیه تبیین شد.

در نشست دوم، خانم فاطمه مهدی پور، مشاور تربیتی و دانش آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به موضوع مسئله‌شناسی، شیوه های مسئله یابی، تفاوت مسئله با مشکل، راه دستیابی به حل مسئله و تفاوت راهکار و راهبرد اشاره کرد.

در نشست سوم این پیش رویداد، خانم فاطمه غیبی، فعال فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به شیوه نامه و دستورالعمل مناظره اشاره کرد و شرکت کنندگان را با شیوه‌های مناظره آشنا کرد. همچنین خانم فاطمه ازناوی معاون برگزاری رویداد فرهنگی، روند رویداد و پیش رویداد و همچنین چشم انداز این رویداد را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

‌«نخستین رویداد فرهنگی» جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که موضوع «نقش‌آفرینی جوانان برای پیشرفت ایران؛ لبیک به رهبر معظم انقلاب دامت‌برکاته» اختصاص دارد، روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ۱۴۰۰ با حضور طلاب دهه هشتادی دغدغه‌مند و مطالبه‌گر انقلابی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱