بازدید سرپرست جامعه‌الزهرا(س) از دو مرکز تخصصی

حجت الاسلام و المسلمین دیانی

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی از مرکز تخصصی فلسفه و کلام و مرکز تخصصی ادبیات‌عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات‌زنان بازدید و با مدیران و كاركنان این دو مرکز ، پیرامون مسائل و مشكلات مربوط به آموزش گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی از مرکز تخصصی فلسفه و کلام و مرکز تخصصی ادبیات‌عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات‌زنان بازدید کرد و در جریان برنامه‌های آموزشی این دو مرکز تخصصی قرار گرفت.

سرپرست جامعه الزهرا علیهاالسلام، هدف از این بازدید را آشنایی با صحنه عمل و خط مقدّم فعالیت‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام در عرصه آموزش و پژوهش عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی تاکید کرد: با توجه به اینکه مراکز تخصصی به بانوان طلبه سطح سه و چهار اختصاص دارد، اگر مراکز تخصصی موفق عمل کنند، جامعه الزهرا علیهاالسلام موفق خواهد بود.

وی با مدیران و كاركنان این دو مرکز، پیرامون مسائل و مشكلات مربوط به آموزش گفتگو كرد.

خانم فهیمه فیضی، مدیر مرکز تخصصی فلسفه و کلام و خانم ریحانه غیوربابایی، مدیر مرکز تخصصی ادبیات‌عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات‌زنان در این دیدار به معرفی اجمالی هر یک از این دو مرکز پرداختند و مواردی را مطرح و آسیب شناسی کردند.

در این جلسه، كاركنان و کارشناسان دو مرکز تخصصی نیز به بیان برخی مسائل و مشكلات و راهکارهای پیشنهادی پرداختند.

در پایان، حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی با اشاره به حجم زیاد فعالیت‌های اجرایی در مراکز تخصصی، گفت: پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در حدیثی فرمودند: «حَاسِبُوا أَنْفُسَکُمْ قَبْلَ أَنْ تُحَاسَبُوا وَ زِنُوهَا قَبْلَ أَنْ تُوزَنُوا وَ تَجَهَّزُوا لِلْعَرْضِ الْأَکْبَر؛ پیش از آنکه به حساب شما برسند خود به حساب خویش برسید، و قبل از آنکه مورد سنجش قرار گیرید خویشتن را بسنجید، و خود را براى رستاخیز بزرگ آماده کنید».

سرپرست جامعه الزهرا علیهاالسلام توصیه کرد: از محاسبه نفس غفلت نشوید و تلاش کنید وظایف خود را با دقت انجام دهید تا مقبول صاحب این خانه باشد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱