انتشار سومین شماره نشریه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده»

تربیتی 3

سومین شماره نشریه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» با انتشار 6 مقاله علمی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، سومین شماره نشریه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

در این نشریه، 6 مقاله با موضوعات تربیتی و روانشناختی خانواده از جمله مقاله «نقش والدین در آموزش مدیریت مصرف فرزندان با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری» نوشته طاهره ماهروزاده؛ معصومه موسوي فيروزآبادي و مصطفی تقی‌لو، مقاله «رابطه میان مواجهه با خشونت خانوادگی و رفتارهای قلدری در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول شهر خوی» تألیف باقر سرداری و مقاله «سبک‌های فرزندپروری دانشجویان مادر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: نقش جهت‌گیری مذهبی» به کوشش صابر جوادی؛ محمدرضا احمدی و احد امیدی درج شده است.

مقاله «تبیین کیفی تربیت نسل منتظر با رویکرد مهدوی» تألیف ستاره موسوی، مقاله «اهمیت و نقش اخلاق و معنویت در کارآمدی نظام خانواده» به نگارش نجیبه عباسی رستمی و مقاله «نقش والدين در تأمين سالم نياز جنسی جوانان» نوشته محمد ناصر رضایی از دیگر مقالات درج شده در این شماره از نشریه هستند.

علاقه مندان جهت ارتباط با این نشریه می‌توانند به سامانه http://mtr.jz.ac.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32112342 تماس بگیرند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱