«آموزش، بهشت هم دارد»

آغاز بیست و چهارمین دوره حضوری و نهمین دوره مجازی آموزش های مهارتی

اداره اموزش های مهارتی فرهنگی

قاسمی زادیان با بیان اینکه بیست و چهارمین دوره حضوری مهارتی‌ و نهمین دوره مجازی آموزش های مهارتی با استقبال چشم‌گیر بانوان آغاز شد، گفت: در ترم پاییز 1401 نیز 784 نفر فراگیر در 54 کارگاه به صورت حضوری و مجازی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نیره‌سادات قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، گفت: دوره رویش 1401  اداره آموزش‌های مهارتی در فصل گرم تابستان، با شعار «با مهارت زندگی‌كنیم» برگزار شد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه دوره تابستان با استقبال چشم‌گیر 1430 نفر از بانوان و دختران در سراسر ایران و رضایت حداکثری فراگیران برگزار شد، عنوان کرد: استفاده از نیرو و توان کودکان و نوجوانان در نظم‌بخشی به کلاس‌ها و فضاسازی از اتفاق‌های خوب دوره تابستانه اداره آموزش‌های مهارتی بود.

قاسمی زادیان تصریح کرد: حجم بالای رضایت‌ها و تجربه دلنشین در بخش مهارت‌های فناوری با حضور 285 نفر، هنرهای ادبی 146 نفر، هنرهای تجسمی 281، هنرهای ستی 623 نفر و هنر و زندگی 95  نفر رقم خورد و این خبر خوب، ما را برای پاییز پرمهرمان آماده کرد.

وی یادآور شد: هرچند آغاز ثبت‌نام بیست و چهارمین دوره، با جریان‌های تلخ کشوری و اختلال گسترده در سیستم اینترنت، همراه شد اما در ترم پاییز 1401 نیز 784 نفر فراگیر در 54 کارگاه به صورت حضوری و مجازی شرکت کردند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: از دیگر ویژگی‌های ممتاز این کارگاه‌ها، علاوه بر هزینه بسیار مناسب در تمامی رشته‌ها، برگزاری دوره‌ها به شیوه كارگاهی، با حضور استادان بانوی متعهد و متخصص و مجرب است.

قاسمی زادیان خاطرنشان کرد: این دوره كه از هفته اول آبان 1401 شروع شده است تا دی ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: مشتاقانی كه موفق به حضور در دوره پاییزه اداره مهارتی نشده‌اند، می‌توانند با عضویت در كانال رسمی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی به آدرس https://eitaa.com/edare_amf_jz در جریان تازه‌ترین آموزش‌های مهارتی در طول سال قرار بگیرند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: آگاهی از تمامی دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی از طریق عضویت در کانال https://eitaa.com/ama-jz و ثبت‌نام در دوره‌ها نیز از طریق سایت رسمی مرکز https://courses.jz.ac.ir انجام خواهد شد.

قاسمی زادیان در پایان گفت: قدرت همه آدم‌ها، لحظه‌ای که احساس کنند، مفید و با ارزش‌اند، چند برابر می‌شود؛ شاید ادعای بزرگی است، اما مطمئن هستیم آنچه در "بهشتِ ما" رقم می‌خورد، قوّت و قدرتی را در شما زنده می‌کند که باید با جان و دل ببنید و بچشید. ما می‌خواهیم از توان بانوان فرهیخته، برای بهتر شدن دنیای بانوان و دخترانمان مدد بگیریم و می‌شود آنچه را که می‌خواهیم.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱