بیانیه مشترک جامعه الزهرا و حوزه های علمیه خواهران به مناسبت 13 آبان

13آبان98

جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه مشترکی فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و استکبارستیزی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید. صحیفه امام، ج ۱۰، ص ۳۷۳

امام خامنه‌ای: سیزده آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.

یوم‌الله ۱۳ آبان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و مردمی ایران در مبارزه با استکبار است. این روز الهی یادآور درخشان‌ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی در تجلی حماسه جوانان مومن ایران و مبارزه مقتدرانه فرزندان خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه با شیطان بزرگ آمریکاست.

تبعید حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به ترکیه باعث  شعله ورشدن آتش مبارزه با رژیم طاغوت گردید. این بیداری و مبارزه در جان و اندیشه نوجوانان و دانش آموزان مومن و انقلابی در ۱۳آبان ۱۳۵۷ متجلی گشت تا جایی که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

استکبارستیزی ملت تاریخ‌ساز ایران در ۱۳آبانی دیگر در سال ۱۳۵۸ با فتح لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام ، آن‌گونه رقم خورد که هیمنه استکباری آمریکا را در چشم اندیشمندان و آزادی خواهان جهان در هم کوبید. رخ دادی که بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه نام «انقلاب دوم» بر آن نهاد.

با وجود گذشت چهل و سه  سال از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی، این اقدام شجاعانه و مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، سرمشقی ارزشمند برای جوانان و نوجوانان است .

امروز دشمنان زبون چشم طمع به گمراهی نوجوانان این مرز و بوم دوخته اند اما غافلند که آحاد ملت شریف ایران از نوجوان سیزده ساله دانش آموز ، دانشجو ، جوانان ، مردان و زنان متدین انقلابی همچون همیشه با تبعیت از رهبر عزیز و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مبارزه با استکبار جهانی ، ایستادگی و مقاومت را بر خود واجب دانسته و همدوش یکدیگر در پیشبرد اهداف و تحقق آرمان های عالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و تا موفقیت کامل و پیروزی نهایی بر استکبار و صهیونیسم آرام نخواهند نشست

حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و جامعه الزهرا س ضمن پاسداشت یوم الله سیزده آبانماه و گرامی داشت یاد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و همه شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای عزیز اخیر بویژه نوجوانان و دانش آموزان و تجدید میثاق با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی اعلام می دارد که ایستادگی و استقامت در مقابل استکبار اصل مهم و اساسی انقلاب است و ملت پیروز و سرافراز ایران اسلامی  لحظه‌ای از ستیز با استکبار عقب نخواهد نشست و استکبار جهانی را به انزوا خواهدکشاند که: ان الباطل کان زهوقا.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مجتبی فاضل

مدیر حوزه های علمیه خواهران                   

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱