استاد جامعه الزهرا(س):

پیاده روی اربعین تداوم رسالت جهاد تبیین حضرت زینب(س) است

خانم ماهروزاده

استاد ماهروزاده گفت: هدایتگری و تبیین اهداف قیام امام حسین علیه‌السلام از رسالت‌های مهم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها بود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم طاهره ماهروزاده در حاشیه پیاده روی اربعین حسینی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های قیام امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هدایتگری و اتمام حجت نمودن است گفت: سیر آغاز قیام امام به‌گونه‌ای است که از هدایتگری شروع می‌شود که گروه کثیری از انسان‌ها اعم از مسلمان و غیرمسلمان با حضرت بیعت می‌کنند و بعد از اتمام حجت بر همگان با جنگ و نبرد مسلحانه به پایان می‌رسد.  

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: پیاده روی اربعین گویای مرحله اول ظهور است، سپس حقیقت دین اسلام را به نمایش در می‌آورد و اتمام حجت می‌شود.

ماهروزاده  ادامه داد: اربعین تجلی‌گاه ایمان عشق، رحمت، عطوفت، عفو و گذشت است و در هنگامه ظهور نیز چنین است.

وی افزود: در پیاده روی اربعین شاهد اوج هدایت‌گری هستیم از اقشار مختلف جوامع اعم از مسلمان و غیرمسلمان را می‌بینیم که در این حرکت خودجوش شرکت می کنند البته این جذبه و کشش از جانب امام حسین علیه السلام است.

ماهروزاده ادامه داد: در زیارت عاشورا می‌خوانیم السلام علیک یا ثارالله وابن ثاره... خون خدا  همواره زنده و جاوید است و در مسیر فطرت الهی و تشکیل جامعه توحیدی انسان‌ها را گرد یکدیگر جمع می‌کند و پیام‌رسان صلح و آرامش جاوید است که در سایه پرچم اسلام و با قیام امام حسین علیه‌السلام زنده شد و با تبلیغ حضرت زینب سلام‌الله‌علیها جاودان شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱