تغییر مکان و استقرار برخی دفاتر آموزشی و اداری در آموزشگاه امام رضا(ع)

جامعه الزهرا

رئیس اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام از تغییر، جابجایی و استقرار برخی دفاتر و واحدهای آموزشی مراکز، مدارس علمیه و ادارات در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم زهرا احسانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، طرح جامع تغییر و استقرار مدارس علمیه، مراکز آموزشی و ادارات توسط اداره هماهنگی مجتمع در آموزشگاه صورت گرفت.

رئیس اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام اظهار داشت: جابجایی‌ها با هدف تثبیت و برمبنای ایجاد تعادل و تساوی، استفاده و بهره‌وری به نحو احسن با توجه به رویکرد آموزشی مجتمع، نظارت و دسترسی نزدیک و دقیق‌تر مدیران به دفاتر و کادر آموزشی صورت گرفته است.

احسانی افزود: توجه به زمان و دسترسی آسان طلاب به مدیران و کارشناسان آموزشی، تکریم و تسریع در انجام امور مراجعه‌کنندگان از دیگر اهداف جابجایی‌های صورت گرفته بوده است که با مشورت مدیران مدارس و مراکز انجام شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به جابجایی و استقرارهای جدید در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، جهت برقراری ثبات در آموزشگاه، از این به بعد جابجایی صورت نخواهد گرفت.

رئیس اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام یادآور شد: در این جابجایی‌ها، مکان دفاتر مدرسه علمیه تمام‌وقت خوابگاهی، مسئول تربیت مدرس، مراکز تخصصی حکمت اسلامی و ادبیات عربی، تاریخ، تبلیغ و مطالعات زنان، نیروهای آموزشی مدرسه علمیه طلاب غیرایرانی، کارشناسان تربیتی مدارس علمیه تمام‌وقت و نیمه‌وقت، دفتر برنامه‌ریزی اساتید، گروه‌های علمی، نیروهای آموزشی مدرسه تمام‌وقت خوابگاهی و پایگاه‌های بسیج طلاب و اساتید تغییر یافته است.

احسانی تصریح کرد: در این مجتمع، مدارس علمیه، مراکز تخصصی، مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی، اداره امور مبلغان بخش بین‌الملل، اداره کل فرهنگی، دفتر طرح مطالعاتی اندیشه مطهر، اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر و دفتر حوزه آزاد مستقر هستند.

وی در پایان از همراهی و همکاری دلسوزانه نیروهای خدمات برادران و خواهران در زمینه ساماندهی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام قدردانی کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱