برگزاری جلسه ستاد اربعین در نجف اشرف/ آمادگی کاروان برای آغاز پیاده روی

جلسه ستاد اربعین در نجف

جلسه ستاد اربعین با حضور مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و اعضای ستاد در محل اسکان زائران حسینی کاروان همپای قافله ۶ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، هجدهمین جلسه ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور خانم برقعی، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی و اعضای ستاد در محل اسکان زائران حسینی کاروان همپای قافله ۶ برگزار شد.

در این جلسه، مسائل این سفر زیارتی آسیب شناسی و برای آسایش بیشتر زائران حسینی برنامه ریزی شد.

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها در این جلسه با بیان اینکه سفر کربلا به ویژه سفر اربعین حسینی همواره با سختی همراه است، اظهار داشت: سفر کربلا سفر عشق است و بدون سختی و دشواری امکان ندارد.

خانم برقعی تصریح کرد: قصد ما در این سفر، خدمت به طلاب است تا در این کنگره جهانی حضور داشته باشند و بهره معنوی ببرند.

وی بیان داشت: امسال در ششمین کاروان همپای قافله جامعه الزهرا سلام الله علیها بیش از ۴۰۰ نفر شامل اساتید، بانوان طلبه و کارکنان حضور دارند و ما می توانیم یک سفر معنوی به باد ماندنی را برای زائران رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، حجت الاسلام والمسلمین بنکدار، حجت الاسلام والمسلمین اندیشه، جناب آقای قاضوی، جناب آقای مطهری و خانم ها میرزاده، حکمت نیا، حضرتی و طالبیان در این جلسه حضور داشتند و درباره مسائل مربوط به کاروان توضیحات و پیشنهاداتی ارائه دادند.

در ادامه این جلسه، درباره پیاده روی کاروان در مسیر نجف به کربلا، محل اسکان کربلا، برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی در طول سفر و وسایل ایاب و ذهاب کاروان، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱