رییس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت عنوان کرد؛

برگزاری 32 دوره آموزشی کوتاه‌مدت در تابستان 1401

دوره های کوتاه مدت

اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت در تابستان امسال، 32 دوره آموزشی ویژه عموم بانوان علاقه‌مند و دختران کودک و نوجوان برگزار کرده است.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم الیاسی در گفتگو با واحد خبر از برگزاری 32 دوره‌ی کوتاه‌مدت ویژه‌ عموم بانوان علاقه‌مند در تابستان سال 1401 خبر داد و افزود: 426 نفر از بانوان و دختران کودک و نوجوان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت با اشاره به گروه‌های آموزشی این اداره گفت: آموزش‌های این اداره در قالب سه گروه آموزشی معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک زندگی و خلاقیت و نوآوری ارائه می‌شود.

الیاسی در ادامه با اشاره به بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: در این اداره، دوره‌های کوتاه‌مدت، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، مجازی آنلاین و مجازی آفلاین ارائه می‌شود. براین اساس از مجموع دوره های تابستان 10 دوره به صورت حضوری، 6 دوره به صورت آنلاین و 16 دوره به صورت آفلاین برنامه‌ریزی و برگزار شد.

رییس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت در پایان به ظرفیت‌های این اداره در ترویج معارف اسلامی و رشد و توسعه مهارت‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی بانوی مسلمان اشاره کرد و افزود: یکی از رسالت‌های اصلی این اداره توانمندسازی و مهارت‌افزایی بانوان در راستای رشد فردی و شبکه‌ای و ارائه آموزش‌های معرفتی ـ مهارتی به بانوان علاقه‌مند (اعم از بانوان طلبه و غیرطلبه) است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱