در نخستین نشست تربیتی آشنایی با سیره علما و شهدا مطرح شد؛

تبیین سیره تربیتی شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی  

مجیدی نسب

نخستین نشست تربیتی آشنایی با سیره علما و شهدا با موضوع آشنایی با شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نخستین نشست تربیتی آشنایی با سیره تربیتی علما و شهدا از سوی اداره کل امور تربیتی و با همکاری کانون شاهد و ایثارگر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این نشست، خانم مجیدی نسب استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به معرفی و سیره تربیتی آیت الله اشرفی اصفهانی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: شهید آیت الله اشرفی اصفهانی دو مزار دارند که یکی از مزارها در تخت فولاد اصفهان و دیگری در کرمانشاه است.

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: علت اینکه آیت الله اشرفی اصفهانی دو قبر دارند، این است که تکه های پیکر پاک ایشان به لباس هاشون باقی مانده بود که بعد از خاکسپاری، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند این لباس ها را در کرمانشاه دفن کنید.

مجیدی نسب تصریح کرد: حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی عالمی بود که از حضرت امام خمینی(ره) مسن تر بودند، اما اطاعت پذیری و ولایت پذیری بسیار بالایی از امام داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی فرمودند این سید راه امام را ادامه خواهد داد.

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: آیت الله اشرفی اصفهانی ارادت خاصی به رهبر معظم انقلاب داشتند و با وجود اینکه در زمان انتخابات ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب حفظه الله، 80 ساله بودند، پس از انتخابات به تهران رفتند و به مقام معظم رهبری تبریک گفتند.

مجیدی نسب بیان داشت: تنها جایی که حضرت امام خمینی(ره) قاتلان را نفرین کردند قاتلان شهید محراب اشرفی اصفهانی بود.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱