رویکرد رویداد طنین در راستای کنشگری طلاب در عرصه جهاد تبیین است

طیبی رویداد طنین

طیبی با بیان اینکه رویکرد رویداد طنین در راستای کنشگری طلاب در عرصه جهاد تبیین است، گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نگاه تمدن ساز است و ما برای زمینه سازی ظهور باید تمدن نوین اسلامی در جامعه محقق شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم طیبی در اولین رویداد جوانان و پیشرفت از سلسله رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب بین الملل با عنوان رویداد طنین که با حضور بیش از 30 طلبه بین الملل در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، به رویداد طنین اشاره کرد و در ابتدای سخنان خود به جهاد تبیین و سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره جهاد تبیین پرداخت.

طیبی با بیان اینکه رویکرد رویداد طنین در راستای کنشگری طلاب در عرصه جهاد تبیین است، گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نگاه تمدن ساز است و ما برای زمینه سازی ظهور باید نگاه تمدن ساز داشته باشیم و تمدن نوین اسلامی در جامعه محقق شود.

مسئول فضای مجازی مرکز بانوان پیشران پیشرفت یادآور شد: در این رویداد، علاوه بر کارگاه های آموزشی، موضوع ایده پردازی مورد بحث و تبیین قرار می گیرد تا فعالیت های پس از رویداد بر اساس ایده پردازی و نگاه خلاقانه و نوآورانه انجام شود.

طیبی تصریح کرد: کار ما کار تشکیلاتی است و هدف ما از این رویداد شبکه سازی و فعالیت تشکیلاتی است تا فعالیت‌های ما به صورت هماهنگ و عملیاتی پیش رود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱