دیدار اعضای کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم با خانواده شهید سامانلو

سعید سامانلو

اعضای کارگروه علمی پژوهشی کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم با حضور در منزل شهید سامانلو از مقام شامخ ایشان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی، اعضای کارگروه علمی پژوهشی کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم در آستانه عید سعید قربان به همراه جمعی از نویسندگان این کنگره، در منزل شهید مدافع حرم سعید سامانلو حضور یافتند و ضمن دلجویی و تجلیل از خانواده این شهید والامقام، یاد و نام شهید را گرامی داشتند و به مقام شامخ این خانواده مجاهد ادای احترام کردند.

در این دیدار، سرکار خانم مهدیه فلاحی مسئول گروه علمی و محتوایی کارگروه پژوهشی ضمن تشکر و گرامیداشت جایگاه و مقام خانواده معظم شهید، به ارائه گزارشی از مأموریت کمیته پژوهشی بانوان در کنگره شهدای استان قم پرداخت و رویکرد اصلی این کمیته را زن و خانواده تراز اسلامی با محوریت مادران، همسران و خواهران شهدا، جانبازان و ایثار گران با توجه به نیاز امروزی جامعه اسلامی در افق تشکیل تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور بیان کرد.

 در ادامه سرکار خانم ریحانه حقانی، رئیس کارگروه علمی پژوهشی  کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم، نقش مادران و همسران شهدا را بسیار باارزش دانست و افزود: صبر، مقاومت و ایستادگی مادران و  همسران در برابر سختی‌ها و مشکلات بسیار ارزشمند بوده و آنان یاریگر شهدا در طی مسیر والایشان بوده‌اند.

رئیس کارگروه علمی پژوهشی کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم تأکید کرد: بازگویی خاطرات و تجربیات تلخ و شیرین خانواده شهدا درباره آن بزرگ‌مردان می‌تواند به ارائه الگوهای زیبای سبک زندگی اسلامی و ایثارگرانه، برای نسل جوان به ویژه دختران ما  و مادران نسل آینده بپردازد.

در این دیدار، سرکارخانم سارا سادات رباط جزی همسر شهید مدافع حرم، به ذکر خاطراتی از سیره تربیتی پدر و همسر شهید خودپرداخت و به زندگی سرشار از خدامحوری، تکلیف‌محوری، پرنشاط و تحفظ بر معنویت گرای آنان اشاره کرد.

در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده محترم ایشان اهدا شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱