آغاز نهضت سواد رسانه در جامعه الزهرا(س)

سامانه تبلیغ نوین

‌معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز نهضت سواد رسانه ویژه بانوان طلبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اهمیت سواد رسانه، حکمرانی فضای مجازی و آسیب‌های استفاده از ابزار روز دنیا در سیاستگذاری های پساکرونا در جهان امروز، اعلام کرد: نهضت سواد رسانه که در چند مرحله طراحی شده، با هدف شکل‌گیری نظام فکری طلاب و محوریت کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی جهت اجرا به مدارس و مراکز تخصصی ابلاغ شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی که زیربنای نظام فکری جامعه اسلامی در حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است، به صورت مسابقه و نشست‌های تخصصی توسط همکاران فرهنگی مدارس و مراکز اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو خاطر نشان کرد : بانوان طلبه می‌توانند با مراجعه به کارشناسان فرهنگی مدارس و مراکز تخصصی مربوط به دوره آموزشی تحصیلی خود، نحوه اجرا را پیگیری کرده و در این طرح شرکت کنند.

وی، هدف اصلی از اجرای طرح نهضت سواد رسانه را اینچنین تبیین کرد: همان طور که منبر از تاثیرگذارترین رسانه‌ها در راستای گسترش مکتب تشیع تا کنون بوده است، امروز طلاب دینی این مکتب پرافتخار جهان اسلام با بهره‌مندی از ابزار رسانه‌های نوین جهت تبیین ، تبلیغ و دفاع از دین باید حرکت کنند و استفاده از ابزارهای روز دنیا برای انتقال مفاهم دینی در دنیای پرهیاهوی امروز دارای اهمیت بسیاری است.  

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی  این معاونت جهت پاسخگویی به سیاست‌های کلی این طرح، پاسخگوی طلاب، اساتید، همکاران و مبلغان خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو بیان داشت: طلاب، فارغ التحصیلان، مبلغان و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۰۹۳ و یا ۳۲۱۱۲۰۹۴ تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱