تشکیل چهارمین گروه کنشگران ویژه طلاب کانون استان خراسان رضوی

ثبت نام گروه کنشگران

فراخوان ثبت نام چهارمین گروه کنشگران (کانون استان خراسان رضوی) طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری سه دوره کنشگری در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و درخواست کانون طلاب استان خراسان رضوی جهت شرکت در فعالیت‌های کنشگری فضای مجازی، عنوان کرد: چهارمین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همت طلاب کانون استان خراسان رضوی تشکیل می‌شود.

حکمت نیا با بیان اینکه ثبت نام جهت عضویت در این گروه از 20 تا 26 تیر است، گفت: طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگان کانون استان خراسان رضوی می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir بخش دوره‌ها / چهارمین گروه کنشگران استان خراسان رضوی برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه اشاره کرد: کلاس‌های آفلاین دوره کنشگری از اول تا 15 مرداد در اختیار طلاب قرار می‌گیرد و کارگاه حضوری این دوره در بازه زمانی 22 تا 27 مرداد در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حکمت نیا با اشاره به شرایط عضویت در این گروه عنوان کرد: طلاب سطح سه و چهار، طلاب سطح دو به شراط گذراندن حداقل ۹۰ واحد درسی و دانش آموختگان همه سطوح تحصیلی استان خراسان رضوی  مجاز به ثبت نام در این گروه هستند.

وی همچنین به مزایای عضویت در گروه کنشگران فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برخورداری از آموزش‌های تخصصی کنشگری، عضویت پیوسته در گروه کنشگران و عضویت در هیأت علمی کنشگران فضای مجازی از جمله مزایای شرکت در این گروه است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آیدی  @Jamee_kanoonkh_razavi1  در ایتا مراجعه نمایند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱