بازدید جمعی از نخبگان آموزشگاه علمی کاربردی العقیله عراق از جامعه‌الزهرا(س)

بازدید عراق

جمعی از ممتازان و نخبگان آموزشگاه علمی کاربردی تبلیغ اسلامی العقیله وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام از جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جمعی از ممتازان و نخبگان آموزشگاه علمی کاربردی تبلیغ اسلامی العقیله زینب علیهاالسلام وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام از جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

در این بازدید که 6 نفر از نخبگان این آموزشگاه حضور داشتند، ضمن استقبال از مهمانان توسط مدیر اداره روابط بین‌الملل، بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام معرفی شد.

مدیر اداره روابط بین الملل به فتنه‌انگیزی‌های اخیر توسط استکبار جهانی و وهابیت بین دو ملت ایران و عراق اشاره کرد و یادآور شد: این دو ملت از نظر بعد اعتقادی و فرهنگی دارای اشتراکات فراوانی هستند.

مطهری تصریح کرد: مبلغان اسلامی باید در این برهه حساس بیش از پیش بر وظیفه سنگین خود اهتمام ورزند تا آتش این فتنه‌ها همانند نقشه‌های گذشته آنان خاموش شود.

وی بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر این دو ملت تأکید کرد و پیشنهاداتی از جمله تربیت استاد، تربیت مبلغ، استاد زبان فارسی و دوره‌های کوتاه مدت مورد نیاز ارائه داد. 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱