مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

متون حوزه‌های علمیه از غنای مناسبی برخوردار است

آیین رونمایی از متون درسی (9)

دکتر برقعی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از نظر متون از غنای مناسبی برخوردارند، گفت: در دوره تدوینگر متون درسی نیروهای شایسته و ممتازی تربیت شدند که می‌توانند با مراکز و مجموعه‌های دیگر همکاری و آثار دینی را تدوین کنند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در آیین رونمایی از متون درسی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت امام علی علیه‌السلام، عنوان کرد: دفتر تهیه و تدوین متون جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مدت موفق عمل کرده و با درایت و تدبیر کار پیش رفته و آثار شایسته ای در دفتر تهیه و تدوین متون درسی منتشر شده که امید است این کار با قوت ادامه داشته باشد.  

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از حضور مسئولان حوزه‌های علمیه در این مراسم، گفت: یکی از عوامل موفقیت حوزه‌های عملیه، تعامل بین مجموعه‌ها است و اگر این تعامل ادامه پیدا کند، آثار و برکات بیشتری حاصل خواهد شد.

دکتر برقعی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از نظر متون از غنای خوبی برخوردارند، گفت: علمای دین، علم خود را با کتابت به عنوان آثاری ماندگار باقی گذاشتند، اما در زمینه متون درسی، متأسفانه دچار خلأ هستیم و متون اختصاصی برای تدریس در حوزه کمتر تألیف و سرمایه‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: حتی کتب درسی که برای رشته‌های خاص نوشته شده، از استانداردهای خاص برخوردار نیستند، زیرا به محتوای متون بیشتر از تدوین بیشتر توجه شده است، از این رو دفتر تهیه و تدوین متون درسی زحمات و خدمات قابل تقدیری در این مدت داشته است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: در دوره تدوینگر متون درسی نیروهای شایسته و ممتازی تربیت شدند که می‌توانند با مراکز و مجموعه‌های دیگر هم همکاری داشته باشند و ما قدردان همه مسئولان برگزاری این دوره‌ها هستیم.

برقعی همچنین از زحمات و تلاش‌های مؤلفان و تدوینگران متون درسی که با کمترین امکانات فعالیت کردند و کتاب‌ها را به ثمر رساندند، قدردانی کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱