معرفی الگوی موفق جامعه‌الزهرا(س) در عرصه «تدوین متون درسی»

مشایخی

خانم مشایخی به عنوان الگوی موفق جامعه‌الزهرا(س) در «تدوین متون درسی» معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، در سومین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور جمعی از طلاب سطح سه و چهار و با موضوع «تدوین متون درسی» در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، سرکار خانم مریم مشایخی، تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان الگوی موفق در عرصه تدوین متون درسی معرفی شد.

خانم مشایخی که تدوین سه درسنامه را در کارنامه خود دارد، عنوان کرد: مهم ترین هدف در درسنامه نویسی، هدفگذاری است، کتاب درسی عناوین زیادی دارد، اما همه اینها حول هدفگذاری می گردد؛ هدف تعیین می‌کند که محتوای درس در چه سطحی باشد، خلاصه نویسی تا چه حدی باشد.

وی که هم اکنون طلبه سطح چهار رشته تفسیر و علوم قرآن است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در این زمینه فرمودند:« نه در اقتصاد و نه در هیچ برنامه دیگری بدون هدفگذاری نمی‌شود حرکت کرد، باید هدفگذاری کرد»؛ با توجه به ضرورت هدفگذاری در بیانات رهبر فرزانه انقلاب مدظله‌العالی، موضوع هدفگذاری باید در تمام شئون زندگی ما وجود داشته باشد.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه هدفگذاری به زندگی ما جهت و مسیر را به ما نشان می دهد، به اهداف خود برای تحصیل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و در ادامه، تجربیات خود را که در مسیر تحصیل کسب کرده بود، بیان داشت.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱