به منظور برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان برگزار شد؛

نشست هم‌افزایی معاونان پژوهش جامعه‌الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

حجت الاسلام حصاری

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به منظور برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان با معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست هم‌افزایی معاونت‌های پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به منظور برگزاری دومین همایش ملی کتاب سال بانوان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گزارشی اجمالی از نحوه برگزاری اولین همایش ملی کتاب سال بیان کرد و در ادامه از همکاری و استفاده از پتانسیل مراکز علمی و پژوهشی و دعوت از نمایندگان این مراکز در شورای سیاستگذاری برای برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان خبر داد.

وی با بیان اینکه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام متولی برگزاری همایش کتاب سال بانوان است، ابراز داشت: استفاده از توان مراکز علمی در کمیته‌های علمی همایش امکان‌پذیر و تأثیرگذار است و از نظرات و پیشنهادات معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استفاده می‌کنیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حصاری معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن خیر مقدم و تشکر از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری همایش بیان داشت: برگزاری یک رویداد ملی می‌بایست اطلاع‌رسانی پیش‌هنگام داشته باشد و با توجه به بازه زمانی تعریف شده تعداد آثار در زمینه‌ها و موضوعات این همایش محدود است.  

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افزود: با توجه به اینکه هدف از برگزاری همایش صرفاً برگزاری یک مراسم اختتامیه نیست، دغدغه ما این است که برگزاری همایش منجر به تولید اثر شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حصاری در ادامه بیان داشت: برگزاری یک همایش علمی باید با همکاری نهادها و مراکز مختلف انجام شود و موضوعاتی در دستور کار قرار گیرد که جهت رونق کار علمی در تراز پژوهشی و فرهنگی پاسخگوی نیاز جامعه باشد تا در تولید آثار شتاب زیادی اتفاق بیفتد؛ در این صورت می‌توان آن را به یک رویداد بین‌المللی تبدیل کرد که می‌بایست مدیران را به جد به این سمت حرکت داد.

وی در پایان آرزوی موفقیت جهت برگزاری همایش کتاب سال بانوان را داشت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱