اسامی برندگان ششمین دوره مسابقه علمی کوثر اعلام شد

ششمین مسابقه علمی کوثر

مدیر کل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی از اعلام نتایج ششمین دوره مسابقه علمی کوثر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سيد محمد هادی حسینی خراسانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر با اعلام اسامی برگزیدگان ششمین دوره مسابقه علمی کوثر، عنوان کرد: این مسابقه با موضوعات «صرف»، «نحو»، «فقه»، «احکام»، «منطق» و «اصول» در مقطع سطح دو و «ادبیات عرب» در مقطع سطح سه،  ۲۲ فروردین ماه در جامعه‌الزهرا(علیهاالسلام) و پنج استان اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس و مازندران به صورت همزمان برگزار شد.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی اضافه کرد: شرکت کنندگان جهت مشاهده نمرات خود می‌توانند از روز پنج شنبه، 12 اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز به سامانه دانش‌پژوهان به نشانی http://student.jz.ac.ir/‎ مراجعه کنند.

حسینی خراسانی یادآور شد: نفرات اول تا سوم هر موضوع از مزایایی چون اولویت جذب در مدرسه استعدادهای برتر«کوثر»، اولویت تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر و دریافت جوایز بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، رتبه بندی این مسابقه بر اساس امتیاز کسب شده در هر موضوع است بدین صورت که برای رتبه نخست کسب 80 تا 100 درصد امتیاز، برای رتبه دوم کسب 70 تا 80 درصد امتیاز و برای رتبه سوم کسب 60 تا 70 درصد امتیاز شرط شده است. در مواردی که رتبه ای کسب نشده، بالاترین امتیاز کسب شده به عنوان شایسته تقدیر اعلام شده است.

جهت مشاهده اسامی برندگان ششمین دوره مسابقه علمی کوثر این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱