مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد:

لزوم حرکت جهادی برای تبدیل محتوای دینی به فعالیت رسانه‌ای

کشکولی

کشکولی با بیان اینکه حضور طلاب در عرصه تولیدات دینی یکی از ضروریات جامعه امروز است، گفت: آنچه امروز رسانه نیاز دارد، مدل‌سازی فرم حضور بانوان جهت استفاده از رسانه‌های نوین جهت انتقال صحیح مبانی دینی است.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی «تجربه نگاری مباحث دین و رسانه» از سلسله کارگاه های دوره سواد رسانه از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این کارگاه، آقای دکتر محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به انتقال تجربیات رسانه ای خود پرداخت و حضور طلاب در عرصه تولیدات دینی را یکی از ضروریات جامعه امروز دانست.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: آنچه امروز رسانه نیاز دارد، مدل‌سازی فرم حضور بانوان جهت استفاده از رسانه‌های نوین جهت انتقال صحیح مبانی دینی است.

کشکولی در توضیح اینکه چرا مباحث و فعالیت‌های دینی در فضای مجازی کمرنگ هستند، بیان داشت: ما محتوای دینی و ایده‌های فراوانی داریم، اما حرکت جهادی برای تبدیل به یک کار رسانه ای یا مستند نداریم.

وی تأکید کرد: طلبه مستندساز در صورت ارائه محصول دینی می‌تواند از شبکه مطالبه کند، اما ارائه محتوا، طرح و ایده به تنهایی، در شرایط کنونی بی‌فایده است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در ساخت مستند و کار تولیدی دینی باید مدنظر قرار بگیرد، کوتاه و تأثیرگذار بودن آن است، ولو در یک یا دو دقیقه.

کشکولی در پایان تصریح کرد: امروز ما به نیروهای پای کار که دغدغه‌مند باشند و بنا بر دغدغه دینی اقدام به تولید کنند، نیاز داریم.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱