مدیر کل تبلیغ جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

جهان برای رسیدن به آرامش فقط نیاز به امام زمان (عج) دارد

راه روشن 6

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: جهان برای رسیدن به آرامش فقط نیاز به امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف دارد و تا زمانی که ما حرکت نکنیم، تغییری صورت نمی‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در مراسم افتتاحیه دوره کوتاه مدت آموزشی مهارتی طلاب جدیدالورود جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با عنوان «راه روشن» در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ماه شعبان المعظم، عنوان کرد: همه شما بانوان طلبه می‌توانید سرباز امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشید.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: جهان برای رسیدن به آرامش فقط نیاز به امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف دارد و تا زمانی که ما حرکت نکنیم، تغییری صورت نمی‌گیرد.

بهرامی توصیه کرد: امروز با امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف عهد ببندیم که برای سربازی حضرت آمده ایم.

وی بیان داشت: امام هادی علیه‌السلام در بیان مأموریت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌فرمایند: «هو الّذِی یَجمَعُ الکَلِمَ و یُتِمَّ النِّعَمَ و یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُبْطِلَ الْباطِلَ و هُو مَهدیّکُمُ المُنتَظَر؛ او (مهدی) کسی است که کلمات (خدا) را تجمیع می‌کند و نعمت‌ها را به تمام و کمال می‌رساند. خداوند به وسیلۀ او احقاق حق می‌کند و باطل را می‌زداید و اوست مهدی منتظَر شما».

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف شما را دعوت کرده است و شما لباس سربازی حضرت را پوشیدید، بنابراین تمام تلاش خود را برای زمینه سازی ظهور داشته باشید.

بهرامی یادآور شد: جدای از برنامه‌های آموزشی که مهم است، دوره‌های مختلف تبلیغی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود، از جمله دوره‌های دانش آموزی که طلاب جدیدالورود هم می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱