رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت خبر داد؛

وبینار رایگان «روش های مقابله با اضطراب امتحان» برگزار می‌شود

وبینار اضطراب امتحان

وبینار «روش های مقابله با اضطراب امتحان» از سوی اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور استاد مهری نوری ویژه عموم بانوان برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم الیاسی روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری وبینار رایگان «روش های مقابله با اضطراب امتحان» در 27  اردیبهشت ماه 1401 خبر داد و گفت: این وبینار از سوی اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با ارائه سرکار خانم نوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این وبینار می توانند به نشانی https://survey.porsline.ir/s/AcOhRDt/  مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این وبینار را تا 26 اردیبهشت ماه 1401 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112330 تماس حاصل کنند و یا با شناسه اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت borhan_center@  در پیام‌رسان ایتا مکاتبه نمایند.

وی افزود: برنامه ها و دوره ها از طریق کانال ایتا اطلاع رسانی می شود، از این رو متقاضیان می توانند در کانال ایتای این مرکز به نشانی https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱