در نخستین روز پیش رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد؛

کارگاه «اصول مناظره و تریبون آزاد» ویژه طلاب سطح سه و چهار

حاجی اسماعیلی

کارگاه «اصول مناظره و تریبون آزاد» با حضور خانم حاجی اسماعیلی ویژه طلاب سطح سه و چهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه «اصول مناظره و تریبون آزاد» امروز (20 اردیبهشت) در نخستین روز پیش رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور جمعی از طلاب سطح سه و چهار این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این کارگاه که با موضوع ویژه «آسیب شناشی متون درسی» تشکیل شد، سرکار خانم سمیه حاجی اسماعیلی مدیر گروه مطالعات زنان و خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین اصول مناظره پرداخت.

تعریف مناظره، نقد و ارزیابی، فرمول مناظره خوب و شیوه ارائه مناظره و ویژگی‌های مناظره‌کننده شامل حرفه‌ای بودن، خلاقیت در بیان، فهم معنای کلمات، مدیریت زمان، رعایت احترام، ادب کلامی و رفتاری، عدم اغراق و بزرگنمایی، شنونده فعال و غیره از جمله مباحثی بود که در این کارگاه مطرح شد.

گفتنی است؛ رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سه موضوع «روش مطالعه» ویژه طلاب سطح دو، «تدوین متون درسی» ویژه طلاب سطح سه و چهار و «سرفصل نویسی» ویژه اساتید و طلاب دوره عالی فقه و اصول برنامه ریزی شده است.

پیش رویداد آموزشی روزهای 20 تا 22 اردیبهشت برای هر یک از موضوعات با مخاطبان ویژه برگزار می‌شود و زمان برگزاری رویداد اصلی روزهای ۸ تا ۱۰ خرداد است.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱