بازدید مدیر جامعه‌الزهرا(س) از بخش تأسیسات و برق

بازدید مدیر جامعه الزهرا از بخش تأسیسات4

سرکار خانم برقعی و هیئت همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تأسیسات و برق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای این مجموعه قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جمعی از معاونان و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از بخش های مختلف بخش تأسیسات و برق این مؤسسه بازدید کردند.

در جریان این بازدید، جناب آقای محمدمهدی موحد مسئول تأسیسات با تصریح بر اینکه کارکنان بخش تأسیسات و برق گمنام هستند، به بیان مشکلات و مسائل کارکنان این بخش از جمله کمبود نیرو با وجود ضرورت دائمی حضور نیروهای متخصص در این بخش، گستردگی کار، مشکل حقوق و مزایا و غیره پرداخت.

جناب آقای رضا اسماعیلی کارشناس فنی برق ضمن معرفی بخش‌های مختلف برق و تأسیسات بر دانش، توانمندی، خلاقیت، صرفه جویی، دلسوزی و تعهد نیروهای متخصص این بخش تأکید کرد. همچنین جناب آقای حسینی، جناب آقای موحدی، جناب آقای اسماعیلی، جناب آقای عابدی، جناب آقای زین العابدینی، جناب آقای فرهادی، جناب آقای ولی زاده و دیگر نیروها به اختصار به بیان مشکلات پرداختند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن بازدید از همه بخش‌های تأسیسات و برق، از زحمات و تلاش‌های مستمر و شبانه روزی این نیروها قدردانی کرد.

پس از این بازدید، مقرر شد جهت رسیدگی و رفع مشکلات و ارتقای این مجموعه، جلسه ای با حضور معاونت اداری مالی و مرکز برنامه ریزی و نظارت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱