سرپرست معاونت آموزش و تربیت جامعه‌الزهرا(س) در مراسم معارفه مطرح کرد:

لزوم توانمندسازی طلاب در سه عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ

افتخار یوسفی

یوسفی گفت: تربیت بانوان تراز انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی در ایجاد تمدن اسلامی و تحقق اهداف اساسنامه و سند چشم‌انداز حوزه‌های علمیه رسالت‌های خطیری است که به عزمی جزم، برنامه‌ای منسجم، تلاشی بی‌وقفه، همدلی و همکاری همه افراد که در این مسیر حرکت می‌کنند، نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم افتخار یوسفی در مراسم معارفه که به سمت «سرپرست معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب شد، عنوان کرد: خدمت در مسیر آموزش معارف اهل بیت علیهم‌السلام و نشر معارف اسلامی برای مشتاقان علوم دینی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است.

وی اظهار داشت: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان بزرگترین و اثرگذارترین مرکز حوزوی بانوان از بدو تأسیس، جایگاه ویژه و خاصی داشته و همواره مورد عنایت حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی بوده است.

سرپرست معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به مدت 20 سال در عرصه تدریس، آموزش و پژوهش فعالیت داشته است، افزود: اعتماد به توانمندی بانوان در عرصه‌های مدیریتی کلان یکی از جلوه‌های این عنایت ویژه بوده و ما همواره بر این نعمت شاکریم.

یوسفی تصریح کرد: تربیت بانوان تراز انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی در ایجاد تمدن اسلامی و تحقق اهداف اساسنامه و سند چشم‌انداز حوزه‌های علمیه رسالت‌های خطیری است که گام برداشتن در اجرایی کردن آنها علاوه بر توفیق الهی نیازمند عزمی جزم، برنامه‌ای منسجم، تلاشی بی‌وقفه و همدلی و همکاری همه افرادی است که در این مسیر قرار گرفته و حرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: آموزش، پژوهش و تبلیغ سه عرصه مهمی است که بانوان طلبه با توانمندی در این عرصه‌ها می‌توانند نقش خود را در رسالت خطیر حوزوی بودن به انجام برسانند و هم‌افزایی، همکاری و هماهنگی این سه بخش تنها مسیری است که با پیمودن آن می‌توان به این اهداف دست یافت.

سرپرست معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به تجربیات خود در عرصه‌های تدریس، آموزش و پژوهش و آسیب‌شناسی این عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: سیاست مدیریتی بنده بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، همکاری و تعامل شایسته با مجموعه‌ها و استفاده از خرد جمعی است.

یوسفی تأکید کرد: طرح تحول سازنده در عرصه آموزش که از همین امروز به فضل الهی حرکت در مسیر آن آغاز می‌شود، علاوه بر لطف الهی و عنایت حضرت صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها با همکاری و همراهی همکاران به انجام می‌رسد.

وی در پایان از همه مسئولانی که زمینه تحصیل و تهذیب طلاب را در حوزه‌های علمیه فراهم می‌کنند، قدردانی کرد

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱