مدیر اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

برگزاری کارگاه مجازی «برنامه‌ریزی و مدیریت زمان» ویژه بانوان طلبه

برنامه ریزی و مدیریت زمان

مدیر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری سومین کارگاه مجازی «برنامه ریزی و مدیریت زمان» ویژه بانوان طلبه این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی،  خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه مجازی «برنامه‌ریزی و مدیریت  زمان» از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان طلبه این مؤسسه عملی حوزوی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: این کارگاه کاربردی به منظور آشنایی مخاطبان با اصول هدفگذاری، یافتن رسالت‌ها و اولویت‌های اصلی زندگی، معرفی روش ردیابی عادت‌های روزمره و همچنین تبیین ضرورت و اهمیت طراحی دفتر برنامه‌ریزی در زندگی روزمره برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال طلاب، تاکنون دو دوره برنامه ریزی اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری برگزار شد و هم اکنون نیز با در نظر گرفتن آغاز ترم دوم سال تحصیلی جاری، دوره سوم این برنامه با حضور سرکار خانم گرامی استاد کارگاه در نظر گرفته شده است.

داودالموسوی گفت: زمان برگزاری این کارگاه، 30 بهمن و 1، 7، 8  و 9 اسفند طراحی و امکان بهره‌مندی از پشتیبانی و پیگیری استاد، رفع اشکالات در برنامه ریزی و هدفگذاری برای مخاطبان فراهم شده و افرادی که مایل هستند از پشتیبانی استاد به مدت یک ماه برخوردار شوند، می‌توانند علاوه بر ثبت نام در دوره آموزشی، درخواست عضویت در گروه پشتیبانی را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این کارگاه پس از واریز مبلغ 20 هزار تومان هزینه ثبت نام در کارگاه و 30 هزار تومان جهت دریافت پشتیبانی یک ماهه به شماره حساب 0108216012005 نزد بانک ملی یا شماره کارت 2009 – 9951 – 9911 – 6037  به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، به سامانه فرهنگی به آدرس https://cul.jz.ac.ir ، زبانه دوره‌ها مراجعه و با ثبت اطلاعات و بارگذاری تصویر فیش واریزی در سامانه اقدام کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی به نشانی https://eitaa.com/jz_mft در پیام‌رسان ایتا را جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت محتواهای فرهنگی معرفی کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱