پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی‌ارشد سال‌ ۱۴۰۱ دانشگاه معارف اسلامی

پذیرش دانشگاه معارف اسلامی

دانشگاه معارف اسلامی از میان خواهران و برادران حوزوی در هشت رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ (ترم مهر ۱۴۰۱) از طریق آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی‌ارشد از میان برادران و خواهران طلبه (ویژه طلاب حوزه‌های علمیه) دانشجو می‌پذیرد.

رشته های کارشناسی ارشد ارائه شده در این دانشگاه شامل مدرسی معارف قرآن و حدیث، مدرسی مبانی نظری اسلام، مدرسی اخلاق اسلامی، مدرسی انقلاب اسلامی، مدرسی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی، مشاوره با رویکرد اسلامی، ارتباطات و تبلیغ فرهنگی و رشته مدیریت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی با رویکرد اسلامی هستند.

زمان ثبت نام در این دانشگاه از 18 بهمن آغاز و تا 2 اسفند 1400 ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی به سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی در سایت دانشگاه به آدرس www.maaref.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

داشتن مدرک سطح دو حوزوی (مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران) برای بانوان طلبه الزامی است و داوطلبان تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ برای ارائه اصل مدرک سطح دو حوزوی فرصت دارند.

تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر مقدس قم خواهد بود.

کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه توزیع خواهد شد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱