با حضور مدیر جامعه‌الزهرا(س)؛

فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب تبیین می‌شود

نشست بصیرت افزایی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی از برگزاری نشست بصیرت افزایی با موضوع «بررسی فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب» با سخنرانی مدیر جامعه‌الزهرا(س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نشست بصیرت افزایی با موضوع «فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب» که از سوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی همزمان با چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد، در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به تبیین این موضوع می‌پردازد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی یادآور شد: این نشست روز چهارشنبه 22 اسفند ساعت 11 تا 12 در تالار بیداری اسلامی تشکیل و در پایان نشست، به سؤالات اساتید و طلاب درباره این موضوع پاسخ داده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اهتمام وزریدن به این بیانیه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز «فرایند بزرگ و جهانی چهل سال دوم» به امور راهبردی پرداخته است، افزود: اگرچه دشمنان مستکبر گمان‌های باطلی نسبت به این انقلاب در سر دارند اما در سراسر جهان دوستانی، امیدوارانه انقلاب اسلامی ایران را در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره‌کننده، همواره سربلند دیده‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغی ادامه داد: حال در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه گام دوم انقلاب» و برای ادامه این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌ منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به ‌ویژه جوانان که به ‌ مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد و این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنافداه هست» نزدیک خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: در کنار بررسی فرازهایی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به پاسخ سؤالات بانوان طلبه می پردازد، لذا طلاب می‌توانند با مراجعه به دفتر اداره کل امور فرهنگی سؤالات خود تحویل دهند.

بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱