افتتاح نمایشگاه «حمایت از تولید ملی» در جامعه‌الزهرا(س)

نمایشگاه  حمایت از تولید داخلی2

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «حمایت از تولید ملی» با حضور مدیر جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه نمایشگاه «حمایت از تولید ملی» امروز با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی، جمعی از معاونان و مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و همچنین مدیران شرکت انتخاب و بانک مهر ایران در نمایشگاه دائمی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سرکار خانم برقعی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تلاقی آن با ماه مبارک رجب، عنوان کرد: مردم کشور ما در طول این 43 سال توانستند با مقاومت، پرچم استقلال و عزت سیاسی را برافراشته نگه دارند و افتخارات زیادی برای کشور بیافرینند، اما متأسفانه هنوز در مسائل اقتصادی دچار رکود و تورم هستیم و نتوانستیم به جایگاه حقیقی خود برسیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مهم‌ترین رکن در اقتصاد مقاومتی، حمایت  از تولید داخلی و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از تولیدات داخلی است، گفت: اگر ما بتوانیم در این قسمت توفیقی حاصل کنیم، قطعا رشد اقتصادی و توسعه ملی را همراه خواهیم داشت.

دکتر برقعی با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی، آثار متعددی به همراه دارد، تأکید کرد: ما طالب یک انقلاب فرهنگی در کشور هستیم، باید مسائل اقتصادی کشور را بنا بر مبانی اسلامی حل کنیم.

وی ضمن قدردانی از معاونت اداری مالی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان برگزاری نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه با اعطای تسهیلات بانکی و عرضه کالاهای ملی بتواند بخشی از نیازهای مالی طلاب، اساتید و کارکنان مجموعه را برطرف کند.

در ادامه این مراسم، جناب آقای ایزدی فرد مدیر شرکت مرکزی اسنوا به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره لزوم حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی اشاره کرد و گفت: تولید داخلی شاید یک اصطلاح باشد اما باعث اشتغال زایی، تثبیت قیمت و رفع مشکلات اقتصادی در کشور می‌شود.

در این مراسم همچنین جناب آقای دامادی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به فرایند اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران به طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت خرید لوازم خانگی ایرانی اشاره کرد.

گفتنی است، نمایشگاه «حمایت از تولید ملی» با عرضه لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز تا 22 بهمن ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 در نمایشگاه دائمی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دایر است و اساتید، طلاب و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند با دریافت تسهیلات بانکی برای خرید اقدام کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱