تمام مطالب

دفاع از پایان نامه «بررسی توثیقات عام کتب تفسیر قمی، کامل‌الزیارات، بشاره‌المصطفی، المزار و نوادرالحکمه از دیدگاه محدث نوری و محقق خوئی»

جلسه دفاعیه سه شنبه 8 شهریور 11 و نیم جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه با موضوع «بررسی توثیقات عام کتب تفسیر قمی، کامل‌الزیارات، بشاره‌المصطفی، المزار و نوادرالحکمه از دیدگاه محدث نوری و محقق خوئی» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

کارگاه آشنایی با شیوه های ارائه علمی در کرسی های آزاداندیشی برگزار شد

پیش رویداد پژوهشی استاد حوزه علمیه کرسی آزاد اندیشی را نشستی دانست که در آن اندیشمندان به صورت آزاد، نظام مند و با رعایت اخلاق و منطق جدال احسن در باب موضوعات معین و در حضور حضار به اظهار نظر و تبادل آراء و گفت وگو همراه با استدلال و یا ارائه مستندات می پردازند.

از 7 تا 24 شهریور؛

فعالیت موکب الحسین در جامعه الزهرا

موکب موکب الحسین علیه‌السلام شامل غرفه‌های کتاب و مسابقه کتاب‌خوانی، محصولات صوتی و تصویری، محصولات فرهنگی و ملزومات سفر اربعین، عفاف و حجاب و کودک عاشورایی از 7 تا 24 شهریور در جامعه الزهرا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

بررسی توثیقات عام کتب تفسیر قمی، کامل الزیارات، بشاره المصطفی، المزار و نوادرالحکمه از دیدگاه محدث نوری و محقق خوئی

دفاع از پایان نامه جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه با موضوع «بررسی توثیقات عام کتب تفسیر قمی، کامل الزیارات، بشاره المصطفی، المزار و نوادرالحکمه از دیدگاه محدث نوری و محقق خوئی » در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱