تمام مطالب

معاون آموزش و تربیت جامعه‌الزهرا(س) مطرح کرد:

راه‌اندازی پویش طرح‌ها و ایده‌های اساتید در راستای رشد اخلاقی و تربیتی طلاب

افتخار یوسفی خانم یوسفی با اشاره به اینکه امروز با تهدید فضای مجازی، فتنه‌های فتنه‌گران و وسوسه‌های شیطان‌صفتان مواجهیم و راهی به جز مجهز شدن به سلاح اخلاص و تقوا نداریم، گفت: همفکری و همیاری اساتید در ارائه راهکارها و ایده‌های مناسب برای رشد اخلاقی و تربیتی طلاب، ما را از خرد جمعی بهره‌مند ساخته و در تحقق اهداف عالیه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی:

باور توحیدی تنها راه حل مشکلات فردی و اجتماعی است

حجت الاسلام مدنی 2 استاد حوزه علمیه گفت: اگر بخواهیم در اضطراب ها و نگرانی های زندگی به آرامش برسیم چاره ای جز پناه بردن به باور توحیدی نداریم و هیچ قرص و مسکن و مخدری نمی تواند این آرامش را برای ما تامین کند.

معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌کند:

نشست علمی «گونه‌ها و مسأله‌شناسی جریان های انحرافی معاصر مهدویت»

گونه ها و مسئله شناسی جریان نشست علمی «گونه‌ها و مسأله‌شناسی جریان های انحرافی معاصر مهدویت» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهبازیان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

استاد و پژوهشگر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

نقش استاد در تحکیم نظام اسلامی و زمینه‌سازی ظهور بی‌بدیل است

خانم فرزانه حکیم زاده استاد جامعه استاد حوزه علمیه با بیان این که انتظار، مسئله‌ای فراتر از آگاهی صرف است، تأکید کرد: برای رسیدن به مرحله انتظار باید افزون بر آگاهی به وادی عمل صالح و تقوای الهی پای نهاد و کسی می‌تواند وارد این مرحله شود که زیر نظر استاد تربیت شده باشد.

بانو مجتهده گل گیری مطرح کرد:

تأکید رهبر انقلاب مدظله‌العالی بر لزوم تربیت طلاب پژوهشگر، فقیه و فیلسوف در حوزه علمیه خواهران

بانو گل گیری روز معلم1 استاد درس خارج حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در دو بخش معارف و زمینه‌سازی تحقق معارف در جامعه فعالیت می‌کنند، گفت: همه طلاب اعم از خواهران و برادران باید برای تحقق اهداف الهی و ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکل گرفتن معارف اسلامی در همه عرصه‌ها و زمینه‌های معرفتی اقدام و عمل به موقع و بجا انجام دهند.

استاد و پژوهشگر جامعه‌الزهرا(س) تبیین کرد:

مطالبات مقام معظم رهبری از اساتید در دو محور اخلاقی- عبادی و علمی- اجتماعی

ماهروزاده خانم ماهروزاده با بیان اینکه اساتید راهبری قشر مهمی از جامعه را به عهده دارند، مطالبات رهبر انقلاب مدظله‌العالی از اساتید را در دو محور اخلاقی- عبادی و علمی- اجتماعی تبیین کرد.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱