تمام مطالب

جهاد تبیین بهترین سلاح مبلغان در مقابل هیاهوی دشمنان است

خانم شریفی 2 معاون تبلیغ و امور فرهنگی فتنه افکنی دشمن را با هدف غبار آلود کردن فضا و ایجاد مشکل در تشخیص حق از باطل برای مردم دانست و بیان داشت: در این میان بهترین و تنها راه مبارزه با توطئه دشمن، جهاد تبیین و آگاه کردن مردم است.

مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تبیین کرد:

بایسته‌های طلبگی و نقش آن در یادگیری

شفیعی دارابی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی دارابی با بیان اینکه موضوع «بایسته‌های طلبگی و نقش آن در یادگیری»، موضوع تازه‌ای نیست و از پیشینه‌ای پرسابقه  برخوردار است، گفت: بزرگان زیادی به صورت عام و یا خاص به این بحث پرداخته اند.

با حضور 150 داوطلب ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛

مراسم افتتاحیه اردوی «راه روشن ۲» برگزار شد

photo_2023-07-11_10-55-27 مراسم افتتاحیه «راه روشن ۲» با عنوان اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور 150 داوطلب ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه والدین آنها در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در پیش رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) برگزار شد؛

کارگاه آموزشی «مهارت برنامه ریزی درسی» ویژه بانوان طلبه

محمدصادق عباسی 2 کارگاه آموزشی «مهارت برنامه ریزی درسی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد صادق عباسی ویژه طلاب شرکت کننده در دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در نشست مدیر جامعه الزهرا(س) با مسئولان سنجش و پذیرش مطرح شد:

لزوم کار جهادی و تشکیلاتی در اجرای فعالیت‌ها/ امیدآفرینی را به مجموعه تزریق کنیم

نشست مدیر جامعه الزهرا با پذیرش8 مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه از بخش‌های مختلف اداره کل سنجش و پذیرش و روند مصاحبه با داوطلبان بازدید کردند و در نشستی با مسئولان پذیرش به بررسی مشکلات و مسائل این مجموعه پرداختند.

معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

فراخوان پویش «شناسایی چالش‌ها و مسائل موجود در نگارش آثار علمی و ارائه راهکارهای نوآورانه»

پویش رویداد پژوهش پویش «شناسایی چالش‌ها و مسائل موجود در نگارش آثار علمی (طرح، مقاله، پایان نامه و رساله) و ارائه راهکارهای نوآورانه» در راستای برگزاری دومین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شد.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱