تمام مطالب

شوق دیدار مبلغان جامعه‌الزهرا(س) با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی

حس دیدار پدر/خود را فرزند رهبر انقلاب می‌دانیم/جایگاه ولایت فقیه را برای جوانان تبیین کنیم

دیدار مبلغان با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی9 طلاب و مبلغان فعال ایرانی و بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها احساس و وظایف خود را در دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بیان کردند.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی در قم برگزار شد

درخشش ۲۶ نفر از طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) در نهمین جشنواره استانی علامه حلی

جشنواره علامه حلی6 آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی(ره) با تجلیل از ۲۶ نفر از طلاب و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کسب رتبه های برتر دوم و سوم جشنواره در بخش پایان نامه و مقاله برگزار شد.

استاد اخلاق حوزه تصریح کرد:

حوزه و زیبایی‌های حوزه را بشناسید/خدامحوری، اخلاق محوری و سربازی امام زمان(عج) از زیبایی‌های حوزه است

استاد همتیان استاد همتیان با بیان اینکه حوزه علمیه مقدس است و ورود به آن، آداب دارد، گفت: حوزه و زیبایی‌های حوزه را بشناسید و با شناخت وارد حوزه  شوید.

تبیین دو گونه مسلمانی در مواجهه با دین

حجت الاسلام والمسلمین زارعان عضو هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: در تبلیغ دین ما می رویم تا سپر دین خدا باشیم نه اینکه دین را سپر منافعمان کنیم. اگر اینگونه باشد از رفتن آبرو، دوباره دعوت نشدن و بسیاری موارد دیگر هراسی نخواهیم داشت و از سوی دیگر از شلوغ بودن مجلس و تعریف و تشویق های دیگران مغرور و خوشحال نمی شویم.

جهاد تبیین بهترین سلاح مبلغان در مقابل هیاهوی دشمنان است

خانم شریفی 2 معاون تبلیغ و امور فرهنگی فتنه افکنی دشمن را با هدف غبار آلود کردن فضا و ایجاد مشکل در تشخیص حق از باطل برای مردم دانست و بیان داشت: در این میان بهترین و تنها راه مبارزه با توطئه دشمن، جهاد تبیین و آگاه کردن مردم است.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱