مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

هدف اساسی حوزه‌های علمیه بر اصل امامت و ولایت است

خانم برقعی مدیر جامعه

دکتر برقعی تصریح کرد: اگر هدف اساسی تشکیل حوزه‌های علمیه را شناخت اسلام و ابلاغ به معنای عام و تبلیغ، پژوهش و تحقیق بدانیم و اگر اسلام طبق آیه اکمال، توسط امامت و ولایت کامل می‌شود، پس رکن و هدف اساسی حوزه‌های علمیه بر بحث امامت و ولایت است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در مراسم افتتاحیه دوره تخصصی تربیت مبلغ امامت که از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، عنوان کرد: خداوند را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد که در جمع افرادی حاضر شویم که اهتمام کردند تا آنچه رکن و هدف اساسی حوزه‌های علمیه است، تحقق پیدا کند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: اگر ما هدف اساسی تشکیل حوزه‌های علمیه را شناخت اسلام و ابلاغ به معنای عام و تبلیغ، پژوهش و تحقیق بدانیم و اگر اسلام طبق آیه اکمال، توسط امامت و ولایت کامل می‌شود، پس رکن و هدف اساسی حوزه‌های علمیه بر بحث امامت و ولایت است.

خانم برقعی تصریح کرد: برای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها این توفیق حاصل شده که دوره تربیت مبلغ امامت را برنامه ریزی کرده که امید است با موفقیت به اتمام برسد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱