آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه خانواده جامعه الزهرا(س) در ماه مبارک رمضان

رزمایش کمک مؤمنانه

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با بیان اینکه تا کنون 230 بسته معیشتی از سوی خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام به اقشاره آسیب‌دیده اهدا شده است، از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه خانواده جامعه الزهرا علیها السلام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و بهره مندی از لیالی قدر و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت مولی الموحدین امام علی علیه‌السلام، عنوان کرد: به حول و قوه الهی و با کمک دستان پرمهر خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام همزمان با ایام ولادت باسعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، اولین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با رمز «یا زهرا علیهاالسلام» شامل تهیه، بسته‌بندی و توزیع اقلام مختلف معیشتی انجام شد.

 معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این اقدام به همت بخش‌های مختلف مجموعه از جمله معاونت فرهنگی تبلیغی، معاونت اداری مالی، مهدکودک، خیرین و با حضور بانوان طلبه جهادی جامعه الزهرا علیهاالسلام صورت پذیرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: در این طرح، بنا بر عمل به امر خداپسندانه یاری و همدلی با دیگر اقشار جامعه، 110 بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، چای، رب، حبوبات و غیره به همراه یک کارت هدیه و بسته کودک شامل کتاب و تنقلات کودکانه تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه طرح رزمایش همدلی پس از شیوع بیماری کرونا در جامعه الزهرا علیهاالسلام اجرا شد، گفت: پیش از ماه مبارک رمضان نیز 120 بسته معیشتی به خانواده های آسیب دیده از این بحران اهدا شد که در مجموع تا کنون 230 بسته معیشتی تهیه و اهدا شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مبنی بر استفاده از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه انفاق و ایثار و ایجاد رزمایش گسترده برای همدلی، مواسات و کمک به نیازمندان، گفت: ان‌شاءالله مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با عنایت ویژه اساتید، کارمندان و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام بعد از شب‌های قدر خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو تصریح کرد: در این مرحله خیرین می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی، نسبت به اهدای اقلامی نظیر برنج، روغن، چای، رب، حبوبات، پنیر، خرما، ماکارونی، سویا، شکر و غیره اقدام کرده و بسته‌های خود را جهت تجمیع به کارگاه جهادی پنج شهیده جامعه الزهرا علیها‌السلام واقع در طبقه فوقانی مهدکودک، ساختمان اداری خواهران تحویل دهند.

وی یادآور شد: خیرین جهت کمک‌های نقدی می‌توانند به روش‌های ذیل عمل کنند:

1-         کمک به خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام (طلاب و ...)

-           شماره حساب: 5223043000  به نام جامعه الزهرا علیهاالسلام

-           شماره کارت: 6104337526068026

2-         کمک به اقشار مختلف

-           شماره حساب‌ ۰۱۷۶۷۶۱۷۱۷۰۰۳  بنام خیرین جامعه الزهرا علیهاالسلام

-           شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۸۲۸۱۶

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین برای فرزندان خانواده‌های آسیب دیده در کنار بسته‌ معیشتی، بسته کودک شامل اسباب بازی، لباس، وسایل کاردستی، کتاب و غیره تهیه می‌کند که علاقه‌مندان برای این اقدام خداپسندانه می‌توانند فیش واریزی خود را به شماره تماس ۰۹۳۷۱۴۰۴۸۱۰ ارسال کنند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱