آغاز ثبت نام مسابقات سالانه تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا(س)

مسابقات-تثبیت-قرآن-کریم

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز ثبت نام مسابقات پنج‌مرحله‌ای تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم حسینی در گفتگو با واحد خبر، با اعلام این خبر گفت: اداره قرآن و حدیث طبق روال هر سال، مسابقات تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم را در پنج مرحله برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این مسابقات با هدف ارتقای کیفیت حفظ حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دی سال جاری آغاز شده و تا اردیبهشت سال 1401 ادامه دارد.

حسینی، مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را تا 30  آذر 1400 اعلام کرد و گفت: جهت تمرکز و سهولت اطلاع‌رسانی این آزمون‌ها، ثبت نام فقط به صورتی اینترنتی از طریق لینک https://qh.jz.ac.ir در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه انجام می‌شود. 

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: نخستین مرحله این مسابقات روز پنجشنبه 23 دی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات با حضور در پنج مرحله‌ آزمون شفاهی، محفوظات قرآنی خود را تثبیت و مرور خواهند کرد.

حسینی عنوان کرد: حافظان یک جزء تا کل قرآن کریم می‌توانند با شرکت در این مسابقات طبق آیین نامه اجرایی پیوست شده، از هدایای مادی و معنوی طرح بهره‌مند شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲548 تماس بگیرید.

جهت دریافت آیین‌نامه و تاریخ مسابقات تثبیت این پیوند را فعال کنید.

جهت ثبت نام در آزمون‌های سالانه تثبیت 1400 این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

تقویم اجرایی مسابقات تثبیت قرآن کریم

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱