معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

جلسات هفتگی «تفسیر موضوعی قرآن کریم با رویکرد تربیتی»

جلسات هفتگی تفسیر علوم قرآن

جلسات هفتگی «تفسیر موضوعی قرآن با رویکرد تربیتی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، گفت: اداره قرآن و حدیث با همکاری اداره امور تربیتی، جلسات هفتگی «تفسیر موضوعی قرآن با رویکرد تربیتی» را با توجه به استقبال طلاب و علاقه‌مندان این عرصه برگزار می‌کند.

مدیرکل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: دوره تفسیر موضوعی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد فقیهی هر هفته روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۶ تا 17 به صورت برخط برگزار می‌شود.

حسینی با تصریح بر اینکه قرآن کریم را باید شناخت و از رهنمودهایش پند گرفت، یادآور شد: طلاب  با آشنایی با تفسیر قرآن کریم می‌توانند در راه گسترش معارف قرآن و بکارگیری آن در راستای امور فردی، اجتماعی و خانوادگی قدم موثری بردارند.

وی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های حوزه علمیه این است که آیات قرآن مجید را به بطن زندگی مردم و به ویژه طلاب آورده و زمینه انس هرچه بیشتر با معارف قرآن را فراهم نماید تا مانع غفلت و فراموشی آموزه‌های قرآنی شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جلسات آنلاین حدیث خوانی را از سال ۹۷ آغاز کرده و هر هفته تعدادی از طلاب از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاه‌حسینی بهره‌مند می‌شدند.

حسینی ادامه داد: اکنون با توجه به استقبال اساتید و بانوان طلبه، دسترسی عمومی جهت بهره‌مندی از این جلسات فراهم شده است.

وی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جلسات به نشانی http://online.jz.ac.ir/rooh7lndfvp2 مراجعه کنند. همچنین کانال تربیتی و اخلاقی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان «تسنیم» به نشانی https://eitaa.com/jz_tasnim در پیام رسان ایتا فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند عضو این کانال شده و از مطالب اخلاقی تربیتی آن بهره‌مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲548-32112088 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱