فراخوان عضویت طلاب و دانش آموختگان جامعه‌الزهرا(س)در کانون استان یزد

کانون های استانی

فراخوان ثبت نام عضویت در کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه‌الزهرا(س) در کانون علمی فرهنگی تبلیغی استان یزد از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، از آغاز ثبت نام عضویت خواهران طلبه در کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در استان یزد خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به تشکیل کانون علمی فرهنگی تبلیغی در هشت استان کرمان، اصفهان، البرز، مازندران، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و فعالیت‌های فرهنگی طلاب و دانش‌آموختگان در این کانون‌ها، عنوان کرد: اقدامات موثری توسط بانوان طلبه پس از راه اندازی کانون در شهرهای مختلف و مراکز استان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت با توجه به فراوانی جمعیت و دغدغه فرهنگی طلاب استان یزد، لزوم اهتمام به راه اندازی کانون در این استان به عنوان نهمین کانون علمی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها احصا شده است.

وی افزود: طلاب دغدغه مند می توانند جهت عضویت اولیه در کانون استان یزد، از طریق مراجعه به سامانه فرهنگی به آدرس  https://cul.jz.ac.ir، زبانه تشکل‌ها، فرم مربوطه را از  تاریخ 19 تا 25 بهمن تکمیل کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: پس از اتمام ثبت نام، در مجمع عمومی که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود، بازخوانی اساسنامه تیپ کانون‌های استانی و فرایند تشکیل کانون تبیین شده و پس از پاسخگویی به سوالات طلاب با برگزاری انتخابات و شکل گیری هسته مرکزی، مراحل تصویب و اعطای حکم کانون توسط مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به مسئول کانون، فعالیت‌های طلاب به صورت رسمی آغاز خواهد شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو در پایان ضمن قدردانی از طلاب و دانش‌آموختگان فعال در استان یزد، جهت مشارکت و همکاری در برپایی کانون‌ استانی گفت: در صورت ضرورت شماره تماس ۳۲۱۱۲۵۹۳-025 پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

دانلود اساسنامه تیپ کانون‌های استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱