گزارشی از سومین روز رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی»

رویداد پژوهشگاه سومین روز

سومین روز رویداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جنسیت و فلسفه» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سومین روز رویداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جنسیت و علوم اسلامی» امروز (دوشنبه، 28 آذر) در سالن جلسات این پژوهشگاه برگزار شد.

 موضوع سومین روز رویداد پژوهشگاه مطالعات اسلامی به «جنسیت و فلسفه» اختصاص داشت.

نخستین برنامه رویداد در این روز، گفتگوی علمی «جنسیت و فلسفه» بود که خانم سیده زهرا مبلغ، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی، رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان سخنران حضور داشتند و دبیر علمی این جلسه را خانم بتول سادات بنیادی، مدرس حوزه و دانشگاه به عهده داشت.

در ادامه، پنل ویژه «The life of holy mary as related in the Quran and the Bible» برگزار شد که استاد بتول ارسطو، نویسنده این کتاب به زبان انگلیسی به سخنرانی پرداخت.

برنامه پایانی سومین روز رویداد به کنفرانس ایده پردازی با موضوع «جنسیت و فلسفه» اختصاص داشت که سرکار خانم سیده عالیه نقوی و سرکار خانم مریم اسماعیلی به عنوان ایده پردازان این موضوع حضور داشتند و استاد زهرا سادات مبلغ و استاد بتول سادات بنیادی، داوران این جلسه بودند.

گفتنی است، رویداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی تا روز چهارشنبه 30 آذر ادامه دارد و مراسم اختتامیه این رویداد روز پنجشنبه اول دی با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و تجلیل از ایده های برتر برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱