معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

لزوم همکاری همه جانبه مسئولان در پذیرش جامعه‌الزهرا(س)

نشست صمیمی مدیر و معاونان با کارکنان 6

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی با اشاره به نزدیک شدن فراخوان پذیرش داوطلبان جامعه‌الزهرا(س)، گفت: همه می‌توانند همکاری شایسته ای نسبت به معرفی مجموعه و جذب طلاب واجد شرایط داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی در نشست صمیمی مدیر و معاونان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کارکنان که همراه با پاسخ به سوالات شفاهی کارمندان مجموعه در سالن همایش‌های بیداری اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه همکاری و تعامل مسئولان مجموعه نقش موثری در تربیت طلاب دارد، اظهار داشت: همه ما در رده‌های مسئولیتی می‌توانیم نقش موثری در تربیت طلاب داشته باشیم و اگر طلاب مشاهده کنند که عملکرد مسئولان در خدمت به طلاب است و دلسوزی و همیاری صورت می‌گیرد، طلاب هم با مسئولان هم گام می‌شوند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با تصریح بر اینکه تعامل و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف کاری باید بیشتر شود، تأکید کرد: ما می‌توانیم با تعامل‌ها و همکاری‌ها نسبت به پیشرفت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأثیرات جدی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی یادآور شد: همه ما جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را به عنوان خانه دوم خود حساب می‌کنیم که امید است با برنامه‌ریزی، طرح‌های و ضوابطی که در مجموعه حاکم است، طلبه‌هایی تربیت کنیم که در خدمت به جامعه اسلامی و صاحب عصر امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشند.

وی در ادامه به پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: یکی از اموری که به آموزش واگذار شده بخش پذیرش است که همه می‌توانند همکاری شایسته ای نسبت به معرفی مجموعه و جذب طلاب واجد شرایط داشته باشند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: کارهای مقدماتی شروع شده و انتظار می‌رود که همکاران در جذب طلاب پذیرفته شده همکاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی همچنین به حضوری شدن احتمالی کلاس‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار این است که مدیران و کارشناسان از هم‌اکنون برنامه ریزی، هماهنگی و آمادگی لازم را داشته باشند تا شاهد حضور فعال طلاب در مجموعه باشیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱