ارائه خدمات مشاوره رایگان به مزدوجین سال 1401 و 1402

بازدید مدیر از بخش مشاوره (9)

با تعامل صورت گرفته با مرکز مشاوره جامعه الزهراعلیهاالسلام و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا علیهماالسلام، مزدوجین سال 1401 و 1402 می توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات مشاوره ای آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم طالبیان در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: اداره امور خانواده طلاب در نظر دارد با همکاری مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام خدمات مشاوره ای رایگان به مزدوجین سال 1401 و 1402 ارائه نماید.

کارشناس مسئول اداره امور خانواده گفت: در راستای تحکیم خانواده و توانمندسازی آنان و نیز جهت تسهیل در امر مشاوره با تعامل صورت گرفته با مرکز مشاوره جامعه الزهراعلیهاالسلام و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا علیهماالسلام، مزدوجین سال 1401 و 1402 می توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات مشاوره ای آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی گفت: متقاضیان می توانند از یک هفته قبل با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری نوبت دریافت نمایند و طبق نوبت دریافتی جهت مشاوره مراجعه کنند.

طالبیان خاطرنشان کرد: امکان مشاوره زوجین با هم نیز با درخواست مراجعه کنندگان مهیا شده که باید این درخواست در مراجعه اول توسط کارشناس مرکز مشاوره مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان افزود: خواهران طلبه متقاضی می توانند جهت دریافت نوبت مشاوره در ساعت اداری با شماره های 32112031 و 32112032 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱