معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

لزوم همیاری و همدلی در بخش‌های مختلف مجموعه

نشست صمیمی مدیر و معاونان با کارکنان 7

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو با اشاره به لزوم هم‌‌افزایی میان بخش‌های مختلف مجموعه، گفت: اگر ما داخل مجموعه فراتر از همکاری نگاه کنیم و به سمت همیاری و همدلی برویم، ضریب موفقیت را چندبرابر خواهیم دید.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در نشست صمیمی مدیر و معاونان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با کارکنان که همراه با پاسخ به سوالات شفاهی کارمندان مجموعه در سالن همایش‌های بیداری اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: در مجموعه‌های آموزشی و اداری، نوع تعامل بخش‌ها با هم یکی از تعیین‌کننده‌ترین نکاتی است که می‌تواند ضریب موفقیت را در مجموعه بالا ببرد. در مجموعه‌هایی مانند جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که کارمندان آن بر اساس انگیزه و اعتقاد گردهم جمع می‌آیند و به انجام وظیفه می‌پردازند، این امر در آن صدچندان است و بر مبنای نوع تعامل عناصر مجموعه اعم از کارکنان، معاونت‌ها  و ادارات می‌توان ضریب موفقیت را بالا برد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: اگر هر بخشی به شکل جزیره ای عمل کند و به دنبال هم‌افزایی با سایر بخش‌ها نباشد، توان محدودی خواهد داشت، اما اگر داخل مجموعه فراتر از همکاری نگاه کنیم و به سمت همیاری و همدلی برویم، ضریب موفقیت را چندبرابر خواهیم دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با بیان اینکه مجموعه‌هایی مانند جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و نهادهای حوزوی دارای انگیزه بسیار بالایی برای فعالیت هستند، تأکید کرد: همدلی کردن فراتر از همکاری کردن است. ما نیاز داریم در حوزه وظیفه خود به این سمت حرکت کنیم که مجموعه‌های دیگر را هم در نظر بگیریم و سعی کنیم فعالیت‌ها در مسیر اهداف عالی مجموعه حرکت کند.

تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱