حضور خواهرانی از 18 کشور جهان در مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی

همایش مبلغان بین الملل

مدیر مرکز تخصصی طلاب بین الملل گفت: در حال حاضر حدود 190 طلبه غیرایرانی در شش رشته «اصول و فقه اسلامي»، «روان‌شناسي تربيتي»، «تفسیر و علوم قرآن»، «کلام اسلامي»، «تاريخ اهل‌بيت عليهم‌السلام» و «فلسفه اسلامی» در حال تحصیل در این مرکز تخصصی هستند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه وثاقتی، سرپرست مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی در گفتگو با مرکز خبر با اشاره اینکه تاکنون 559 طلبه غیرایرانی و 52 طلبه ایرانی در رشته‌های مختلف مقاطع سطح سه و چهار این مرکز به تحصیل پرداخته اند، گفت: پرورش طلاب ایرانی زباندان، برگزاری دروس به زبان انگلیسی و انتشار نشریه های الکترونیکی از طرحهای موفق قبل از سال 1394 بود که ضرورت دارد در ساختار فعلی توجه بیشتری به آن شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود 190 طلبه غیرایرانی در شش رشته «اصول و فقه اسلامي»، «روان‌شناسي تربيتي»، «تفسیر و علوم قرآن»، «کلام اسلامي»، «تاريخ اهل‌بيت عليهم‌السلام» و «فلسفه اسلامی» در حال تحصیل در این مرکز تخصصی هستند.

خانم وثاقتی با بیان اینکه همه رشته های مذکور در مقطع سطح سه اجرا می شود افزود: دو رشته «تفسیر و علوم قرآن» و «روانشناسی تربیتی» از محبوبیت بیشتری در بین طلاب بین الملل برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: طلاب در حال تحصیل این مرکز از 18 کشور افغانستان، پاکستان، هندوستان، عربستان، لبنان، آذربایجان، عراق، تانزانیا، اندونزی، تایلند، انگلستان، تاجیکستان، سریلانکا، سوریه، کومور، مالزی، یمن و کنگو هستند.

سرپرست مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی با اشاره به برخی از مشکلات این مرکز گفت: امید است با پیگیری و رفع این موانع، پذیرش نظام مند، ایجاد هیئت علمی خاص طلاب بین الملل و بهره مندی از توانمندی طلاب فارغ التحصیل در مجموعه حاصل شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱