اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

گردهمایی و پیش نشست علمی با رویکرد پاسخ به شبهات فرزندآوری

گردهمایی و نشست مبلغان جمعیت و فرزندآوری

گردهمایی و پیش نشست علمی نخستین همایش ملی «قانون جوانی جمعیت و حوزه» با رویکرد پاسخ به شبهات فرزندآوری به صورت حضوری و مجازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، گردهمایی و پیش نشست علمی نخستین همایش ملی «قانون جوانی جمعیت و حوزه» با رویکرد پاسخ به شبهات فرزند آوری از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

سرکار خانم مؤمنی استاد و پژوهشگر حوزه و کارشناس مباحث جمعیت، سرکار خانم یوسفی استاد و پژوهشگر حوزه و کارشناس مباحث فقهی جمعیت و سرکار خانم دکتر مشهدی پزشک عمومی و دکترای تخصصی طب سنتی از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

همچنبن حجت الاسلام و المسلمین واضحی در این مراسم به آموزش مدیحه سرایی می‌پردازد و بسته های فرهنگی نیز به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه 18 اسفند ساعت 8 تا 12 به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات طبقه زیرزمین ساختمان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

همچنین امکان برگزاری جلسه به صورت مجازی فراهم شده و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق حسینیه مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://heyatonline.ir/heyat/1739 در این مراسم شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱