بازدید مدیر جامعه الزهرا از مراکز تخصصی

بازدید خانم برقعی از مراکز تخصصی (4)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بازدید از مراکز تخصصی این مجموعه علمی با مدیران و کارشناسان این مراکز گفتگو کرد و با روند فعالیت ها و مسائل این مراکز از نزدیک آشنا شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی صبح امروز از مراکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه و کلام اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی، ادبیات‌ عربی، تاریخ، تبلیغ، مطالعات اسلامی ‌زنان و مرکز تخصصی طلاب غیر ایرانی بازدید کرد.

وی در این بازدیدها با تاکید بر ضرورت آمادگی مراکز تخصصی برای برگزاری حضوری کلاس های آموزشی بر اساس پروتکل های بهداشتی و در صورت موافقت و اعلام ستاد مدیریت بحران کرونا، اظهار داشت: برگزاری غیرحضوری کلاس ها در دوران کرونا آزمون سختی بود که جامعه الزهرا علیهالسلام توانست با برنامه ریزی، همدلی و پشتکار همکاران این مجموعه در همه بخش ها آن را با موفقیت اجرایی کند.

وی در ادامه رشد همزمان علمی و اخلاقی طلاب را از مسائل بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییر شرایط اجتماعی و گسترش ارتباطات و ابزارهای ارتباطی، مدیران، اساتید و مسئولان باید به این مساله توجه جدی داشته باشند و در مورد راهکارهای عملیاتی آن مطالعات دقیقی انجام دهند تا در مساله تهذیب نفس و اخلاق نیز شاهد رشد و تعالی طلاب باشیم.

در این بازدید مدیران و سرپرستان مراکز تخصصی خانم ها، فتح الله زاده، آصفی، زنگی آبادی، غیوربابایی، وثاقتی و خانم دمیرچی معاون آموزش مرکز تخصصی فلسفه و کلام ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت ها و برنامه های آموزشی تربیتی، پژوهشی و فرهنگی مرکز خود، به بیان مسائل و دیدگاه های خود پرداختند.

گفتنی است، در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین یوسفیان رییس اداره نظارت و بازرسی، حجت الاسلام والمسلمین سجودی معاون آموزشی تربیتی، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی و آقای سیدروح الله داوودالموسوی سرپرست مرکز برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی، مدیر جامعه الزهرا را همراهی کردند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱